vineri, 3 ianuarie 2014

Fursecuri fragede

Nu-s aspectuaoase, da-s al naibi de gustoase şi fragede şi s-au termiat cât ai zice peşte.
Pentru că iar am urcat la mute am ales să fac fursecuri Piersici şi cum mai aveam una, alta prin casă am făcut şi o jumătate de porţie de fursecuri fragede. Poate vă întrebaţi de ce doar jumătate de porţie. Nimic mai simplu, nu eram sigură de reuşită :), dar va urma şi porţie întreagă ca la carte,  ca-n reţeta de aici.
Ingrediente pentru jumătate de porţie: 125g unt, 50 g zahăr pudră, coajă de portocală, 1 gălbenuş, 150g făină.
Untul la temperatura camerei se spumează bine, se adauză zahărul pudră cernut şi se mixează până se omogenizează bine. Se adaugă gălbenuşul şi coaja de portocală şi se mai mixează puţin după care se adaugă făina cernută mixâd la început la viteză mică şi apoi la maxim. Compoziţia am pus-o în seringa de ornat şi cu vârful floare pentru ornat am făcut floricele în tava tapetată cu hârtie de copt. Cuptorul era fierbinte că am copt piersicile, am redus flacăra la minim şi le-am copt vreo 15 minute.
N-am mai făcut crema din reţeta originală că-mi rămăsese cremă de la piersici.
Le-am umplut şi am ornat, vorba vine ornat :), am pus ciocolată cu lapte topită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu