miercuri, 26 decembrie 2012

Chec aperitiv

Ingrediente: 250 g faina, 5 oua, 150ml lapte, 50 ml ulei, 200 g sunca, 200 grame cascaval, 1 ardei rosu, 1 lingurita praf de copt, sare si piper.
Mod de preparare
Cascavalul se da pe razatoarea mare, sunca si ardeiul se taie cubulete.
Albusurile se bat spuma, se adauga o lingurita rasa de sare si piper dupa gust mixand continuu, galbenusurile amestecate cu laptele si se mixeaza la viteza mai mica. Sa adauga uleiul si cascavalul  amestecand de jos in sus cu o lingura de lemn. Adaugam faina amestecata cu praful de copt amestecand cu grija, tot de jos in sus. La final adaugam sunca si ardeiul, amestecam cu grija sa se omogenizeze si turnam compozitia intr-o tava de cozonac tapetata cu hartie de copt. Se coace 30-40 de minute la foc mic in cuptorul preincalzit. Eu am lasat vreo 5-10 minute flacara la foc mare si apoi am redus la mic.
Se serveste rece.

Un comentariu:

  1. Și eu am o rețetă asemănătoare, care are mare succes! Nu pun ulei și nici praf de copt, în plus pun smântână, măsline cubulețe mici și pe mijloc, o bucată de cârnaț sau 4 ouă fierte( dar cel mai adesea cârnaț)! În rest, cam la fel! Aaa, nu bat ouăle separat.... :)Amaliamda

    RăspundețiȘtergere