luni, 1 februarie 2010

Placinta cu cartofi



          Am framantat un aluat din: 1/2 kg faina, 1 cub de drojdie, 1 lingurita de zahar, apa calduta, 1 ou,  cateva linguri de ulei si sare.
 
 
           L-am lasat la dospit vreo 30 de minute, timp in care am fiert  vreo 700gr cartofi, in coaja. Acestia i-am curatat si i-am dat pe razatoare. 
            Am calit o ceapa mica in ulei, am adaugat cartofii, sare, piper si patrunjel verde.
 
            Din aluatul dospit am intins doua foi. Prima foaie am asezat-o in tava unsa si tapetata cu faina, iar peste am pus  cartofii.
  
           Am pus a doua foaie si am intepat cu furculita.


             Am uns placinta cu un galbenus de ou si am presarat chimen.


              Am dat la cuptor, la foc domol cam 35 de minute.



 



Un comentariu: