sâmbătă, 20 iunie 2015

Costum botez

Mamă, fraţi şi nepoţi

Astăzi a fost botezat cel mai mic membru al familiei noastre, micul Justin-Mihail-David, iar părinţii lui m-au ales moaşă de botez.
Am ales să-i cos eu ţinuta cu care-l duc la biserică şi cum iubesc catifeaua am ales să-i fac un costum din catifea bleumarin (pantalon şi vestă), cămaşă albă din poplin, un mic jabou şi nelipsita beretă împodobită ca pentru un prinţ. Am vrut să-i cos şi papuceii, dar timpul nu mi-a mai permis, aşa că i-am cumpărat şi doar i-am personaizat puţin ca să formeze un tot cu ţinuta.
E dificil să coşi hăinuţe atât de mici cu multe detalii, dar a meritat tot efortul...a fost ca un prinţ.

4 comentarii:

  1. Ce frumosi sunteti! sa fiti sanatosi cu totii sa le puteti face pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va traiasca ,sa fii sanatoasa sa-i mai faci si altadata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara!As vrea si eu au costumas de botez pentru un mic printisor.Va rog contactatima 0740656414

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!
      Îmi pare rău, dar nu vă pot ajuta. Nu cos pentru comandă, ci doar pentru noi. Am văzut şi pe net costume asemănătoare, ce-i drept cam scumpe. Poate găsiţi pe altcineva care să-l coase.Luaţi legătura cu Ina care coase minunat https://www.facebook.com/pages/Atelier-Ina/378407282341856?fref=ts sau încercaţi pe forumul Lucru de mână. Sunt doamne care cos pe comandă.

      Ștergere