duminică, 2 februarie 2014

Tort "Poveste de iarnă"

Tot pentru micuţa Maria am făcut încă un tort care va călători 250km. Iniţial am vrut să încerc să fac un cal în picioare, dar ţinâd cont că drumu-i lung am ales să-l fac stând pe zăpadă.
Ea face cursuri de echitaţie şi de obicei călăreşte pe un căluţ negru cu alb. Am văzut pe Facebook o foto cu ea şi căluţul şi de acolo m-am inspirat. Pentru că afară-i zăpadă, m-am gândit să realizez o poveste de iarnă.
Interior: blaturi de cacao însiropate şi  cremă de ciocolată albă (i-a plăcut crema de la cel cu veveriţe).
Maria a fost încântată şi m-a întrebat de unde ştiu că are căciuliţă cu ursuleţ :)  ...foarte simplu, când a venit după tortul cu veveriţe avea o geacă mov şi căciulă cu ursuleţ.  :wink:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu