luni, 2 aprilie 2012

Castelul florilor - material didactic

Vineri a fost o zi foarte speciala pentru mine. La ora de lb. romana am folosit metoda jocului didactic  si cum  aveam nevoie de material didactic  m-am gandit sa-i duc pe copii in lumea basmelor confectionand un castel al florilor. A fost un joc pe baza de intrecere intre grupe, iar copilasii au avut de rezolvat sarcini de lucru si astfel cucereau turnurile castelului.
Am folosit doua cutii de carton, cativa cilindrii pe care i-am confectionat tot din carton, resturi de materiale, sarma, prenadez, lipici si multe floricele.






4 comentarii:

  1. E foarte frumos facut, se vede ca esti priceputa. Cred ca fetele copiilor au fost luminoase toata ziua.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Au fost foarte incantati si-l vom folosi cu drag si la alte ore.
    Cand l-au vazut auzeam un Wouuu...! continuu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram sigura, ce norocoasa esti ca lucrezi cu copiii.

    RăspundețiȘtergere
  4. De-am avea numai astfel de dascali ca si tine ce bine ar fi. Felicitari tie pentru sufletul pe care il pui in aceasta meserie!

    RăspundețiȘtergere