luni, 19 decembrie 2011

Spiridus

Baietelul unei colege va fi spiridus asi m-a rugat sa-i fac o bluzita pentru ca " nadragi" verzi are de cand i-am facut pt un ghiocel, iar pelerina am folosit-o sa pun partile verzi la bluza ca nu a mai gasit verde ca pantalonii.

Caciulita a fost a Dianei de cand a fost Craciunita si cum i-a ramas mica, i-am pus doua benzi verzi si in loc de ciucure i-am cusut un clopotel.
  M-a chinuit talentul sa-i fac si botosei, dar nu se asezau cum voiam fiind materialul moale si intaritura nu aveam prea grozava si nici nu am prea reusit, asa ca am crosetat o pereche.



Cand primesc poze cu el echipat le voi atasa.
 

2 comentarii:

  1. Super reusiti pantofiorii crosetati...(vad ca le-ai pus si talpa de piele). De bluzita de spiridus nici nu mai zic... zici ca a iesit din cartea cu povesti! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun luminos si numai bine.

    RăspundețiȘtergere