luni, 18 ianuarie 2010

Leapsa"Ai carte, ai parte"



Aceasta leapsa am primit-o de la Veronica


1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura , folositi semne de carte sau indoiti pagina?!
Nu indoi pagina, ci folosesc ce am la indemana: stiloul, carioca sau o bucatica de hartie.
2.Ati primit , in ultimul timp  o carte drept cadou si , daca da , care a fost aceasta?
 Nu am mai primit de mult o carte drept cadou.
 3.Cititi in baie?
Niciodata.
4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si , daca da , care ar fi fost aceasta? 
Cand eram copil, ma chinuia talentul si  tin minte ca incepusem sa scriu povesti :) pe un caiet din acela cu 200 de file...am scrise cateva pagini si asa a ramas :(

5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?? 
Ma gandesc ca  intrebarea se refera la colectiile de carte publicate de ziare precum Adevarul, Jurnalul National,...este un lucru bun pt ca multe persoane pot achizitiona o carte buna la un pret mic.
6.Care este cartea preferata?
Sunt multe, dar o carte pe care o iubesc de cand eram in perioada preadolescentei  este "Vraciul. Profesorul Wilczur" 
7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
Cea de mai sus am recitit-o cu placere, la varste diferite si de fiecare data  parea diferita. Am recitit si alte carti care mi-au placut mult, dar am facut-o si de nevoie, cand invatam pentru examene.
8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
Mi-ar face mare placere, dar nu cred ca as fi capabila sa leg doua cuvinte...
9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
Da, cu cateva colege.
10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o citit?
Autorul sau curiozitatea(aud colegele discutand despre tema unei carti si aleg sa citesc cartea respectiva)
11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie" , o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
Exact ce a raspuns si Veronica..."Codul bunelor maniere".
12.Care este locul preferat pentru lectura?
De obicei  stau intinsa cand citesc.
13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?
Prefer sa fie liniste.
14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
Am primit candva, de la cineva, un ID si o parola, am citit putin, parea prea obositor sa stau cu ochii-n monitor.
15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
Ambele variante
16.O carte este pentru mine.....Cum ati descrie o carte?
Un pas inainte...

Nu am stat prea mult pe ganduri, am comparat leapsa cu un extemporal.

Leapsa merge mai departe la Alina ,  Alison,  Cristina,   GeanyGhiocel,  Maria

2 comentarii: