miercuri, 27 ianuarie 2010

Salam de biscuiti


Am facut o cantitate mai mare...
Am folosit asa: 2 pachete mari de biscuiti, a cate 460gr fiecare, 1 pachet si jumatate de margarina, 1/2 kg rahat,
100 ml lapte, 1 cana plina de zahar, 2 linguri de cacao si esenta de rom(3 sticlute).
Biscuitii i-am zdrobit cu sucitorul si o parte i-am rupt, iar rahatul l-am taiat nici prea mare, nici prea mic.
Am pus pe foc margarina, zaharul, laptele si cele doua lg de cacao pana a dat in clocot si s-a topit zaharul. Am lasat sa se racoreasca vreo 10 minute, am adaugat rahatul, esenta de rom si biscuitii. Am lasat sa se raceasca vreo 20 de minute, am pus in folie incercand sa dau forma de salam, dupa care am dat la frigider.


4 comentarii:

  1. Mor de pofta draga mea... de mult doresc sa fac salam de biscuiti :D

    Felicitari, arata delicios de bine!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine. Eu am pus si alune in loc de rahat si a iesit mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot fara rahat il fac.

    Sa papati cu pofta, cu siguranta e delicios! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sar'na!
    Noua asa ne place sau cu stafide. Eu nuca nu mananc, iar cu alune nu m-am gandit sa fac, dar e bine de stiut.
    E aproape gata ca a dus si Mihai cu el(bucatarul de la pensiune a zis ca-i tare bun...daca bucatarul a zis, inseamna ca-i bun :)).

    RăspundețiȘtergere