sâmbătă, 19 decembrie 2009

Sarafane pentru Diana şi Bianca

Domnişoara mea a vrut să fie Crăciuniţă, dar n-am gasit un material roşu care să-mi placă, iar saten nu vroiam.În schimb am gasit un raiat verde, asa ca m-am gandit la un sarafan.
 
detalii


 
 Pentru că aveam suficient  material am facut unul şi  pentru nepoţica mea. Dianei îi e puţin lărguţ, dar nepoata e puţin  mai plinuţă.


 
detaliu


 Şi cum azi noapte  nu aveam somn, am croit şi o fustiţă pentru fetiţa prietenei mele, mult mai mică decât prinţesa mea.Deoarece nu aveam măsurile ei, am făcut-o pe elastic.



4 comentarii:

  1. Pentru ca apreciez foarte mult ceea ce faci imi permit sa-ti ofer doua premii frumoase!Treci pe la mine sa le ridici.Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Vio! Esti o draguta.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos tot ce ai lucrat
    daca voi avea nevoie sa-mi croiesti ceva o sa ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Vero!
    Pana acum n-am lucrat decat o fusta pt fiica unei colege, si niste huse pt o alta, mai un scurtat, strampat si toate din teama.Daca stric materialul meu, e al meu:) si ce-i mai complicat fac cu ajutorul tiparelor din Burda si mai modific din mers...iar timpul e iar o problema. Depinde ce ai vrea.

    RăspundețiȘtergere