miercuri, 23 decembrie 2009

Cornulete fragede

Azi am cocarit si eu niste cornulete dupa reteta socrelei.




Ingrediente:
3 cani(indesate) cu faina
1 cana cu untura
2 oua
1 cub drojdie(25gr)
aproximativ 100ml lapte
putina sare
zahar pudra
rahat
dulceata de visine.
Mod de preparare:
Faina se pune intr-un vas, se dizolva drojdia in lapte, se adauga o lingurita de zahar si se toarna intr-o adancitura facuta in faina. Se lasa la "imprietenit" 10 minute dupa care se dauga untura si ouale, un praf de sare si se framanta. Iese un aluat fraged care se lasa la caldurica vreo jumatate de ora.
Se intinde o foaie de aluat pe masa presarata cu faina si se taie

 
 
Eu am pus rahat si dulceata de visine.
Cuptorul se incalzeste in prealabil, iar in tava am pus hartie de copt.
Le-am copt la foc potrivit si mic, pana au devenit aurii. Dupa ce s-au racorit bine, le-am tavalit prin zahar pudra.

2 comentarii:

  1. daca am sa te colind,capat si eu?te pup ,un craciun cu pace,liniste si multe,multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes si multe bucurii de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere