duminică, 15 septembrie 2013

Figurine "Poveste de viaţă"

Colega mea împlineşte 10 ani de căsnicie, tortul l-a făcut ea şi eu m-am oferit să-i fac figurine.
 Ce reprezintă fiecare figurină:
lebedele - ei doi
lacul - căsuţa lor
inima -iubire
cărţile şi stiloul - serviciul ei
locomotiva cu vagonet - locul lui de muncă
garoafele mov - florile ei preferate
10 ani de căsnicie
 Când realizam figurinele mi-am amintit o poveste  cu un stilou negru şi peniţă de aur.
Când a venit după el mi-a reamintit că a fost stiloul ei preferat din liceu.
Am pozat stiloul alb pentru a se observa dimensiunea figurinelor.

 Cartea albastră este povestea lor de viaţă.
Nu ştiam ce să scriu pe cealaltă carte, dar seara am aplicat brainstorming pentru "căsnicie" Puteam să scriu mult mai multe cuvinte, dar am selectat doar câteva.

 A fost puţin dificil să fac locomotiva pentru că e mică, şi o locomotivă are multe detalii, dar le-am ales pe cele importante. 

Nu ştiu ce s-a întâmplat, dar lebăduţei i s-a strâmbat gâtul şi apoi a suferit un mic accident, i-am fracturat gâtul şi am făcut rapid alt.
Aici e cea cu gâtul strâmb.

 Lebăduţa nouă.
În colţ se poate observa cea cu gâtul rupt.

 Noua pereche de lebede

Nuferii nu-s chiar nuferi, dar atât am reuşit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu