vineri, 31 mai 2013

Acadele cu dragoste

Pentru că mâine este 1 Iunie, dar e sâmbătă şi nu e zi de şcoală,   mi-am servit astăzi copilaşii  cu acadele făcute de mine din pastă de zahăr. Am preferat să le dăruiesc ceva din suflet, cum am scris şi-n titlu, să le dăruiesc acadele cu dragoste. :)




Pentru că şi colega mea, doamnna Dianei, este tot un copil, dar  care a crescut i-am făcut  o floare din pastă de zahăr pentru că ştiu că-i plac mult.
Este prima dată când am încercat acest model şi chiar îmi place cum iese.
Mâine am de decorat un tort cu ciocolată şi caramel pentru o prietenă  şi am mai făcut şi o floare de culoare alb unt ca să fie în ton cu ciocolata alba cu care voi decora.Cu siguranţă voi mai adăuga perluţe aurii. În realitate arată tare bine, dar în poză pare cu chelie. :)))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu