duminică, 30 decembrie 2012

Fursecuri Trufe

Acum doi ani am mai facut aceste fursecuri, dar nu am postat reteta ca nu facusem fotografii (din lipsa de timp). Nu mai stiu sigur, dar cred ca de la Miha am luat reteta.
Ingrediente: 200 g ciocolata cu lapte, 90 g unt, 100 g zahar, 2 oua, o fiola de esenta de rom (in reteta era esenta de vanilie, dar eu am preferat rom), 200 g faina, 2 linguri cacao, 1 lingurita praf de copt, zahar pudra (aproape un pachet de la Dr. Oetker)

Mod de preparare
Ciocolata rupta bucatele si untul se pun intr-o craticioara la topit,  pe foc mic amestecand continuu pana se omogenizeaza. Se ia de pe foc si se adauga zaharul amestecand pana se dizolva. Se adauga pe rand ouale si se mixeaza bine dupa fiecare si se adauga esenta de rom.
Separat se amesteca faina cu cacaua si praful de copt peste care se toarna compozitia calda cu ciocolata amestecand bine cu o lingura sau chiar cu mixerul cu paletele pentru aluat. Se acopera vasul cu folie si se da la frigider pentru 2-3 ore timp in care se intareste bine aluatul.
Se ia cate putin din aluat si se formeaza bilute cat o nuca care se tavalesc bine, bine prin zahar pudra  si se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt lasand  suficient spatiu intre ele sa nu se lipeasca cand incep sa creasca. Se coc la foc mic aproximativ 15 minute.
Din aceste ingrediente mi-ai iesit doua tavi.
Pana se coace  o serie restul aluatului se tine la frigider.



2 comentarii:

  1. Ce bine arata si sunt convinsa sunt tare gustoase, la ce ingrediente ai pus acolo. Sa le savurati cu placere!

    RăspundețiȘtergere