duminică, 31 iulie 2011

Prăjitură deşteaptă


N-am mai facut de foarte multa vreme prajitura asta, dar saptamana trecuta am refacut-o.
Reteta o am de la o colega, dar cautand pe net sa vad alte variante, am ales reteta Ghiocelei pentru ca avea mai putina faina si parea mai interesant si nu m-am inselat. Reteta ce o aveam era cu 300g faina.
Ingrediente: 
8 oua
300 g zahar
225 g   faina
2 plicuri zahar vanilat
1 litru lapte
1 pachet de Rama.
Mode de preparare:
Se topeste margarina in doua linguri de lapte si se lasa sa se raceasca. Galbenusurile se mixeaza bine  cu zaharul si  zaharul vanilat.
Se adauga margarina, se mixeaza, se adauga laptele, se amesteca bine şi se adaugă făina, apoi se pun albusurile batute spuma şi  se amesteca usor,  de jos in sus.
Compozitia se toarna intr-o tava unsa si tapetata cu faina si se da la cuptor (incalzit in prealabil) pentru o ora, la foc mic. A mea s-a bronzat nitel si a crapat, dar tot buna a fost.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu