vineri, 24 decembrie 2010

Stafeta prieteniei

Am primit aceasta Stafeta a prieteniei de la Felis careia-i multumesc din suflet ca m-a ales. Inseamna foarte mult pentru mine.
1. Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
Invatatoare ca toata ziua umblam cu caiete, carne de note facute din foi si cusute,  un catalog facut din bloc de desen, pixuri, creioane si faceam pe invatatoarea la banca  din fata blocului.
2. Care erau desenele animate preferate ?
Imi placeau desenele cu  Tom si Jerry, Pluto,...cele care se difuzau atunci la tv.
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?
Oooo, au fost mai multe, dar imi amintesc cu drag cand am implinit 14 ani si ne sarbatoream noi, colegele de clasa. Faceam ore de dupa-masa si dimineata ne adunam la sarbatorita. A venit si randul meu si s-a nimerit sa fiu singura acasa in acea dimineata, iar mama ne lasase pregatite cateva aperitive si un tort. Asa bine ne-am distrat incat era  sa nu ajungem  la scoala.
4. Ce jocuri preferate aveati ?
De mica croiam haine pentru papusi. Mereu umblam cu plasa cu zdrente, foarfece, ate, ace si niste papusi cu picioarele tepene care aduceau putin cu Barbie din zilele noastre. Jucam mult  "Aripa", "9 pietre", "Closca cu pui", "Flori, fete, filme sau baieti...", "Scoala"(sotronul) si multe alte jocuri, dar cele enumerate erau preferatele mele. Aaaa si vesnic eram cu coarda dupa mine ca faceam campionat. :)
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
Sincer, nu stiu ce mi-am dorit si nu am reusit...
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Am fost cam antitalent in ceea ce priveste sportul, eram si sunt  din plastic =)) , nu ma indoi prea mult sa nu ma rup  =)) , dar in liceu am facut volei. Am renuntat dupa un an in favoarea scolii  ca mama era toata ziua cu gura pe mine, ca am in cap doar antrenamente. In scoala generala am facut dansuri populare  si pregateam un program - "Sezatoare".
7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Oooo, pai au fost multi/multe. Stiu ca-mi placea Jason Donovan, mi-a placut mult Sandra, CC Catch, Ace of Base, Compact,... acestea la adolescenta, iar  in copilarie le iubeam pe Angela Similia si Mirabela Dauer.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.
Oooo, cred ca au fost patinele ce le-am primit in clasa I. Am vrut sa dorm cu ele in picioare asa mult mi le-am dorit. Si acum stiu ca scria frumos pe lama lor Perinita si le lustruiam cu mare drag cand intram in casa.
Felis, Multumesc! M-ai facut sa ma intorc in timp. 
O daruiesc din suflet urmatoarelor persoane:
Silviei
 €uropolis
Cristinei
Ghiocel
Gaby
Mimi
 si toturor celor care-mi calca pragul.

13 comentarii:

  1. Miha... te inteleg... si eu aveam aceasta senzatie dupa ce am raspuns la intrebari... Acum, in preajma sarbatorilor, sa iti aduci aminte de copilarie... Eu .. sincer... nu am mai avut timp sa ma gandesc la altele.. cu atat mai mult la copilaria mea, iar rezultataul... un sentiment foarte placut...
    Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori Fericite si o minunata seara de Craciun alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite cu sanatate, belsug, bucurii si tihna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun fericit cu pace si binecuvantare iti doresc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit,draga mea!
    multumesc pt stafeta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am preluat stafeta!
    Sarbatori cu bine, pace si liniste sufleteasca, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu fiecare fulg de nea/Un strop de fericire,/Cu fiecare Sfant Craciun /Un car de implinire.

    Craciun Fericit!

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun fericit,bucurii, sanatate, belsug si pace !

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori fericite in continuare si numai bine in Noul An.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!Un An Nou cu multe impliniri si sanatate! Pupici.

    RăspundețiȘtergere