joi, 16 decembrie 2010

Craciunita mea

La Diana nu fac scenete, ci au o serbare cu tema "Iarna", dar ea a vrut sa fie Craciunita. Asa ca azi noapte i-am terminat si eu costumatia de care-i foarte incantata. Saculetul e vechi, l-am facut acum vreun an sa lase Mos Nicolae dulciuri copilasilor mei de la scoala si ea a zis ca vrea si saculetul...
Rochita are fermoar ascuns si in talie am incretit-o un pic cu ata elastica ca am eu o buba pe creier rade legat de hainele fixe. In partea de jos i-am pus si captuseala.
Craciunita mea careia-i place grozav sa faca pe fotomodelul.






I-am pus  fermoar ascuns.


7 comentarii:

  1. Buna,
    Sa-ti traiasca fetita.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti fie sanatoasa Craciunita! Ce mult a crescut Diana si ce frumoasa e!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte buna de model!
    E frumoasa , iar rochita e mai frumoasa ca a Craciunitei de la Polul Nord! :)
    Sa-ti traiasca !

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumim si va dorim toate cele bune...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa Craciunita ta... SI mama ei o talentata.. !
    Sarbatori fericite sa aveti si la mine pe blog te asteapta o stefeta a prieteniei! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumusica foc Craciunita!!!

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere