sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Chess & Froggy- LA MULŢI ANI, DIANA!

Puiul meu a împlinit azi 10 ani. Pentru că  e pasionată de şah şi-i plac broaştele ţestoase i-am făcut un tort care s-o încânte.
Văzuse doar figurinele (piesele de şah), dar într-o seară după ce s-a culcat am lucrat cutiuţa broscuţă unde am pus medalionul broscuţă pe care şi l-a dorit, iar azi noapte am stat să ornez tortul ca să-l găsească dimineaţa, să nu-l vadă în etape, să o surprind în mod plăcut. A fost foarte încântată când l-a găsit în frigider şi când a văzut broscuţa a fost tare mulţumită. Noi am discutat doar de tort cu şah, dar în mintea mea a încolţit demult ideea de a-i face şi o broscuţă care să semene cât de cât cu Froggy a ei. I-am spus că poate ridica carapacea, iar când a verificat şi a văzut medalionul, nu mai putea de fericire.
Interior: blaturi de cacao şi blaturi de vanilie, sus şi jos cremă de vanilie, iar la mijloc mousse de ciocolată amăruie şi vişine din dulceaţă făcută de socrela. Blaturile de vanilie le-am însiropat cu esenţă de vanilie, iar cele de cacao cu sirop caramel. Cred că a aput peste 5 kg.
Şi Froggy :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu