marți, 1 mai 2012

Tricouri

Zilele trecute am scris că i-am croit Dianei tricouri din bucăţile de bbc ce le aveam prin "cutia cu surprize", dar nu am apucat să cos decât unul, dar azi sunt gata, dar şi purtate.:)

tricou pentru colanţi
Am combinat două culori că aşa mi-a ajuns materialul.
detalii
M-a chinuit un pic materialul la tiv aşa că am improvizat. Am călcat un tiv îngust, am cusut cu zig-zag şi apoi am tăiat rezerva rămasă. Aţa elastică roşie şi roz am terminat-o anul trecut şi am pus albă că oricum nu se vede.:)
Nu trebuie neapărat triplock să poţi coase bbc. Dacă vrei şi cu puţină răbdare îţi faci treaba şi cu o liniară.

 tricou simplu
L-am făcut dintr-un bumbac tubular, un bumbac moale, plinuţ şi confortabil. S-a cusut tare bine.
detalii
Am ales să pun bentiţele pe mâneci potrivind culorile cu bentiţele de pe piept.
dosul tricoului - pentru a se vedea că merge şi la liniară


3 comentarii:

  1. Va pup si pe tine si pe Diana. A crescut tare mult de cand nu am mai vazut-o, e o frumusica si mamica ei super talentata...felicitari pentru tricouri, sa le poarte sanatoasa, la fel si fustita

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Monica! Multi pupici si voua si sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut talentata! e foarte greu, foarte greu, pe o masina clasica sa obtii asa o maneca!

    RăspundețiȘtergere