luni, 16 aprilie 2012

Eclere


Ingrediente: 250ml apa, 150ml ulei, un varf de lingurita sare, 150g faina, 4 ouă.
Se pune la fiert apa si uleiul iar cand clocoteste se ia de pe foc, se pune sarea, 150g de faina si se amesteca foarte bine sa nu se faca cocoloase. Dupa ce s-a racit putin se adauga pe rand ouale si se mixeaza.
Compozitia se pune in posh sau punga si se fac formele de eclere in tava unsa cu ulei sau tapetata cu hartie de copt. Se introduce tava in cuptorul bine incalzis si se lasa pana se rumenesc.
Eu am preferat sa fac eclere micute.
Crema: Am folosit 2 budinci deciocolata, 800ml lapte si 6 linguri de zahar. Peste budinca am pus si frisca.
Glazura: Am folosit 150g ciocolata cu lapte si amaruie si 75ml frisca lichida pe care le-am omogenizat pe aburi.

3 comentarii:

  1. Un deliciuuuu. Copii de cand ma roaga sa mai fac. Mi se pare ca are cam multe etape si de asta nu le fac prea des.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca se fac destul de repede, asa ca treci la treaba sa faci pentru copii.;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Yammyy! Eclerele sunt preferatele mele. Mi-ai făcut pofta cu postarea ta. :)

    RăspundețiȘtergere