duminică, 9 ianuarie 2011

Ciocolata de casa

Azi am facut ciocolata de casa cu ce-am avut prin dulapul din bucatarie.

Ingrediente: 500gr lapte praf, 100gr cacao(am pus doar 85 gr ca atat aveam in casa), 600gr zahar, 1 cub de unt sau margarina, 250ml apa, 200gr alune nesarate, esenta de rom.

Mod de preparare:
Laptele praf l-am amestecat cu cacaua. Apa si zaharul le-am pus la fier pana a devenit un sirop. Eu probez in apa rece daca siropul e fiert bine(cu o lingurita iau putin sirop si las sa picure intr-un pahar cu apa rece. Daca picaturile se pot lua din pahar siropul este gata.
Adaug margarina/untul si amestec bine pana se dizolva, adug laptele praf cu cacaua, alunele si esenta de rom dupa gust(eu am pus doar o lingura ca-i destul de tare). Amestec bine si torn intr-o tava unsa cu unt/margarina(eu am pus folie ca s-o pot scoate, sa nu se zgarie tava cand o tai). 
Se lasa cateva ore  sa se intareasca.




2 comentarii:

  1. Vreau si eu.... nu am mai facut din copiarie.. si arata delicios a ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Hola que rico este chocolate de hacer en casa ..te ha quedado estupendo ...me gusta ..tomo nota ..Bsss Marimi

    RăspundețiȘtergere