duminică, 7 martie 2010

Raluca - Mihaela


 
Azi, implinea 7 ani...
S-a nascut la 7 luni, in 7 martie...


1 luna - la Timisoara-n spital



2 luni - acasa, fericiti...



2 luni si jumatate - cu mama mea


  

aproape 3 luni...nu mai vreau sa pap
 

3 luni - ultima fotografie :(

A lasat in sufletele noastre multa durere...
 


 

02.08.2011
Trec anii... dar dorul nu se duce cu ei. Sunt zile in care mi-e greu (ca azi), in care as dori s-o mai tin in brate.
Mi-a zis o prietena: lasa-i spirul sa evolueze nu o chema inapoi. Asta trebuie sa fac, dar dorul asta nebun nu-mi da pace...



glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

31 de comentarii:

  1. imi pare sincer tare rau, imi dau lacrimile...am si eu un baietel de 2 ani...nu-mi pot imagina viata fare el si nu stiu de ce dumnezeu e asa de rau cu unii dintre noi....imi pare rau:((

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem duce...chiar daca e greu, tot El ne da putere sa mergem mai departe, iar eu am mers, dar doare tare rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. IMI PARE FOARTE RAU PENTRU DUREREA PE CARE O AI IN SUFLET
    DECI AM RAMAS FARA CUVINTE,NU MAI STIU CE SA ZIC

    RăspundețiȘtergere
  4. dumnezeu sa o aiba in paza ,iar voua multa putere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa o aiba in paza lui. Imi pare sincer rau si va inteleg durerea. Stiu cum , din pacate.
    Multa putere

    RăspundețiȘtergere
  6. ma gandesc ce si cum sa scriu cu ochii in lacrimi,orice cuvant e de prisos la o astfel de durere,un ingeras va vegheaza viata,sunt alaturi de tine Miha,cu durere in suflet,Dumnezeu sa va ajute!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu s-o aiba in paza!
    Voua,putere sa mergeti mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt cuvinte si cred ca orice s-ar spune nu mangaie durerea ta ,a voastra.Mult curaj si dragoste de tot si de toate.Maica Sfanta ,sa aiba in grije ingerasul tau.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare sincer rau, nu-mi gasesc cuvintele, Dumnezeu stie mai bine de ce a vrut s-o aibe cu El in cer. Iti inteleg durerea si sunt alaturi de tine, la noi povestea a avut un final fericit, multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. ..........Fara cuvinte..........Dumnezeu a transformat-o intr-un inger, si de acolo de sus va vegheaza, va da putere sa mergeti mai departe, si sa pretuiti viata. ......
    O imbratisare de la mine......

    RăspundețiȘtergere
  11. sorry,multa putere si incredere in cel de sus!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela, nu stiam ca ati trecut prin asa ceva.. Cata durere:-((
    Acum aveti un ingeras..
    Dumnezeu sa va dea putere in continuare!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  13. Miha, Dumnezeu s-o aiba in paza! Iar voua sa va dea multa putere!

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare atat de rau.nu cred ca sunt cuvinte care te pot consola dar gandeste-te ca totusi ca ai nascut un inger.mult curaj in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  15. Stii ca ti-am mai spus, ca am plans cand am citit povestea.
    Ingerasul Raluca, vegheaza de acolo de sus, asupra voastra.Stiu ca ti-e greu si acum cand te gandesti, dar mergi mai departe si va fi totul bine.
    Multumesc foarte mult si pentru premiu.Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi pare foarte rau pentru acest mic ingeras, iti doresc sa fi puternica incontinuare si sa ai puterea sa invingi orice durere, sa te apere Dumnezeu de tot, nu ma pot pune in locul tau ca-ci imi imaginez cat de dureros este eu sunt pe punctul de a naste o papusica in maxim 2 saptamani si nu mi-as putea vedea viata faraea, multa sanatate si fii tare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dumnezeu sa o odihneasca in sanul Lui si sa va ocroteasca.

    RăspundețiȘtergere
  18. Va imbratisez cu drag si va multumesc pentru cuvintele voastre.
    Am mers si vom merge inainte, dar 7 martie si 10 iulie sunt doua zile tare grele...
    Viata isi urmeaza cursul cu bune si rele, iar noi mergem mai departe si vom avea grija de Diana cum stim noi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Este acolo Sus si vegheaza asupra voastra!!!Sa va dea Dumnezeu putere si liniste!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ti-am citit si povestea pe DC,am plans tare mult,m-a impresionat profund ceea ce a trebuit sa traiti.Uneori cuvintele sunt atat de sarace.Dumnezeu sa o aiba in paza sa,iar voua sa va dea multa putere !

    RăspundețiȘtergere
  21. Pe aripi de primavara
    8 Martie lin coboara
    Si in a lui privire
    Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Regret profund... Nici un cuvant nu poate consola o astfel de durere, dar Dumnezeu face toate lucrurile cu un scop, chiar daca noi nu-l intelegem. Poate ca ea trebuia sa fie ingerul vostru protector si s-a nascut anume, ca sa va intregeasca credinta in El si sa vegheze asupra voastra.

    RăspundețiȘtergere
  23. ...nu stiu ce sa spun...decat Doamne odihnest-o in pace!

    RăspundețiȘtergere
  24. cuvintele sunt prea goale in fata unei asa suferinte...
    suntem alaturi de voi,sper sa gasiti puterea de a merge mai departe , de a trai o viata cu aceasta durere in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mihaela,teribil de rau imi pare ca ati trecut prin asa ceva.Eu va inteleg mai bine decat oricine durerea pt.ca am pierdut si eu o fetita la 9 luni,dar D-zeu mi-a dat puterea sa aduc pe lume inca 2 copii din care unul nascut prematur.Cu tot sufletul sunt alaturi de voi si sunt sigura ca din ceruri ne vegheaza ingerasii nostri.


    teisoara (lucru de mana)

    RăspundețiȘtergere
  26. Cred ca sunt momente cand cel mai bine e sa nu spui nimic? Ce oare ai putea sa-i spui unei mame care isi pierde copilasul? Imi pare nespus de rau pentru durerea si pierderea suferita de voi. E cumplit doar sa te gandesti la asa ceva, darmite sa si traiesti...Fetita ta ar fi fost de-o varsta cu baietelul meu. (Ti-am citit mai de mult povestea pe DC.) Sa va dea Dumnezeu multa putere.

    RăspundețiȘtergere
  27. Mihaela, vei gasi pe blogul meu un premiu pentru tine.O imbratisare si multa putere si bucurie in tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi pare foarte rau, ochi verzi. Sa dea Domnul ca sufletelul ei sa fie intr-o lume mai buna decat cea din care a plecat, iar voua sa va dea puterea sa mergeti mai departe si sa va gasiti linistea. Multa sanatate Dianei si sa o aveti langa voi fericita si implinita toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  29. M-au trecut fiori ... n-am stiut ca esti si tu mamica de ingeras ... imi pare tare, tare rau ... unde gasesc povestea pe DC ? Si 10 iulie ce e :(?
    Te imbratisez si iti doresc liniste si putere ...

    RăspundețiȘtergere
  30. Va imbratisez pe toate.
    Ada, pe 10 iulie, Raluca a plecat pentru totdeauna de langa noi:(

    RăspundețiȘtergere